Anja Kruijsbergen heeft afgelopen week een inspirerende workshop gevolgd van Anneke Krakers. Het thema was “Hier sta ik voor!” - Marketing en profilering voor sociale professionals.

Anneke Krakers heeft een product ontwikkeld om mensen die in de non-profit sector werken handvatten te geven in het ontwikkelen van een manier om jezelf kenbaar te maken op de sociale kaart. In 7 stappen heeft Anja tijdens de workshop geleerd om na te denken over hoe je je kunt profileren en het verschil kunt maken in hulpverleningsland. Dit resulteerde aan het eind van de workshop in het maken van een persoonlijke pitch (een quote) waarmee je jezelf presenteert.

Anja’s pitch: Ik begeleid mensen die in de GGZ zich een nummer hebben gevoeld en zich niet gehoord en gezien hebben gevoeld. In mijn praktijk bied ik een luisterend oor en de aandacht die je verdient. Zodat je het gevoel hebt dat je als mens tegenover een ander mens je verhaal hebt mogen vertellen.

Voor meer informatie over het werk van Anneke Krakers kun je terecht op www.welzijnsmarketing.nl

Wat anderen zeggen

  • De vrouwengroep die ik afgelopen maanden heb gevolgd, sluit prachtig aan bij de gedachte ‘niet denken maar doen’! De opzet is divers en de onderdelen zijn...

    Lees meer...